Mob: 0725.544.498

Mob: 0728.249.974

E-mail: cere@4culori.ro

Aboneaza-te la
Newsletter!

Cum sa alegi cele mai eficiente produse promotionale?

 

Strategiile de marketing pot obtine rezultate imbucuratoare, cu un set de produse promotionale cu design original. Succesul este asigurat de o campanie bine intemeiata, cu un buget optimizat si un public tinta predefinit.

Pentru a dobandi efectul dorit, firmele trebuie sa cunoasca in primul rand, profilul publicului tinta. Care sunt aceste caracteristici? Iata cateva exemple: varsta, nivelul de educatie, interesele, zona de locuit, siuatia financiara, tipul de job etc.

In general, sunt 3 caracteristici pe care aceste produse promotionale trebuie sa le indeplineasca pentru a-si atinge scopul: sa fie folositoare, sa fie relevante pentru brandul promovat si reprezentative  pentru companie.

www.4culori.4o vine in ajutorul tuturor companiilor cu cele mai atragatoare produse personalizate.

Obiectele promotionale se pot imparti in doua categorii – cele cu timp indelungat de folosire (tricouri, agende, pixuri, bannere, stickuri de memorie) si cele cu folosire imediata (bauturi, mostre de ciocolata, produse alimentare etc).

In ceea ce priveste relevanta pentru brandul promovat, se pot realiza:  produse de protectie solara pentru o clinica dermatologica,  bandane sau produse reflectorizante pentru un club de ciclism, sorturi personalizate pentru un brand de produse alimentare, USB-uri sau power-bank-uri pentru firmele de electronice etc.

Evenimentele sau expozitiile se pot redefini cu materialele promotionale produse in cantitati mari. Orice companie poate alege din varietatea de produse, de la pliante, fluturasi si carti de vizita, de la sepci, tricouri sau bratari de silicon la cadouri de lux (instrumente de scris, agende de piele sau electronice hi-tech).

Pentru a alege rapid si sigur aceste produse promotionale, intr-un buget cat mai ieftin, www.4culori.ro a creat un mic indrumar pentru antreprenori:

1.       Alege obiectele de personalizat in functie de targetul dorit (femei sau barbati, varsta, interes si densitate numerica).

2.       Ofera clientilor produse de care au nevoie si care se pliaza pe domeniul companiei. De exemplu, in domeniul fitnessului, se poate oferi un recipient pentru apa personalizat, sau celor din contabilitate genti pentru laptop si documente.

3.       Estimeaza numarul persoanelor carora te adresezi si astfel cantitatea de obiecte promotionale. intotdeauna este mai usor de lucrat cu grupurile tinta restranse. De aceea, nu este o idee rea ca atunci cand exista un grup tinta mare, sa se faca o subdiviziune pe categorii mai mici.

4.       Discuta cu echipa specializata in design si consultanta pentru un rezultat profesional. Acestia iti pot spune in cat timp se pot realiza produsele respective si care sunt plusurile si minusurile lor din punct de vedere tehnic.

5.       Alegerea unui design inspirat si a unui print de calitate. Firmele precum www.4culori.ro ofera o gama extrem de larga de produse care pot fi personalizate  prin multiple tehnici de digitale (de la cele de lux precum broderia sau gravura laser la cele obisnuite precum tampografia sau serigrafia).

Cu o serie de produse promotionale, lumea publicitatii devine mai colorata, mai creativa si gata sa iti propulseze afacerea. Apeleaza cu increderea la specialistii in print, pentru rezultate de succes!